tatilde karımı siktiler


tatilde karımı siktiler sex hikayemissladyposts:  BUNU BİRİSİ ANONİMDEN YOLLAMIŞ vede SEVGİLİM DEMİŞŞ.        TABİİİ BENDE ÇOK İNANDIMMMM

By  | Ekim 29, 2015
Merhaba sex hikayeleri okuyucuları. Benim başıma gelen ve benim için son derece üzücü olan bir olayı sizlere anlatmak istiyorum. Anlatacağım bu sex hikayeleri anısı beni son derece yıpratmış ve eskitmiştir. Eşim ile uzun yıllardır beraber evli ve mutlu olduğumuzu sanıyordum. Bu sözleri yazarken bile gözlerimden yaşlar geliyor. Ben vücut yapısı olarak cılız bir adamım ve karımı sikerken çok fazla güç kullanamıyorum. Karım daha yapılı kaldığı için bir de erken boşalıyorum. Bu yüzden karımı fazla tatmin edemiyorum. Karımı bu denli sert sikemediğim için karımın son zamanlar da gözünün dışarıya kaydığını fark ettim. Karımı başka heriflere bu denli aç gözle baktığını görünce kendimden utanıyordum. Onu benden başka kimse sikemezdi. Karımın kafasını toplaması için onu alıp sessiz sakin bir yere tatile götürmeye karar verdim. Yaz aylarıydı ve havalar sıcaktı.
tatilde karımı siktiler sex hikaye
Güzel bir otele yerleşmiştik. Karımın sex hikayeleri anısı da bu otelde geçecekti. Kaldığımız otel gerçekten güzedi ve karımı sikmek için can atıyordum. O ise seksi kıyafetler giyinip ortalarda dolaşıyordu. Karımın bu denli seksi olması etrafda ki gençlerin dikkatini çekiyordu. iki yabancı karımın yanına yaklaşıp sohbet etmeye başladılar. Karım ise onların sert kaslarına dokunarak elini dolaştırıyordu. Ben ise kendimden utandığım için yanlarına bile gidemiyordum. Bir kaç dakika sonra bu iki yabancı genç karımı yavaşça belinden tutarak otelin kumsalına doğru götürdüler. Kayalıkların arka tarafına karım ile beraber giden bu gençlerin ben de peşlerinden gittim.
Karım sert bir sex hikayeleri anısının içine giriyordu. kayalıkların etrafından hafif dolaşıp onları görebileceğim bir mesafeye geldim. Karımı iki yabancı kucaklarına almışlar ve iki deliğine birden pompalıyorlardı. Karımın memeleri hoppidi hoppidi sallanıyordu. Karım ahhh ahhh ulan piçler yavaş sikin canım acıyor durun ne olur diyordu ama bu yabancı gavurlar karımı daha da sert sikiyorlardı. Karımın canı acıyordu ve off çok sert sikiliyordu. Kap kalın iki alet karımın amcığına girip çıkıyordu. Karımı aralarına alan bu iki gavur adeta karımı tost yapıyorlardı. Ben ise bu görüntülere daha fazla dayanamayıp otel odasına gidip alkol alıp yatmışım. Uyandığım da sabah olmuştu ve karım hala ortalık da yoktu. Ertesi sabah otel odasına gelen karım çok halsiz ve yıpranmış, saçı başını dağınıktı. Neler olduğunu sormaya cesaret edemedim bile. Karımı çok sert sikmişler belliydi.

Yorumlar

  1. İstanbul rüzgar ben bayanlar telim özele açık zaman sınırım yok sex fantazi kaçamak heyecan için arayın görüşelim 05050275782 / 05458632975

    YanıtlaSil
  2. Doğulu kalin yarragli sert azgin sikiciyim karisini05550433007

    YanıtlaSil
  3. slm azgın bayanlar.. güzel. hoş tatlı BAYANLAR.. ateşli sanal sohbet için arayın sırdaş olalım..+905417867123 sadece doyumsuz bayanlar arayın .. bekliyorum.. 541 786 71 23 BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  4. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  5. Kalın damarlı seven arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil

Yorum Gönder