Oğlumun Kucağına Oturdum

Merhaba evin en ufak tefegi ben olunca kalabalık bir sekilde bir yere giderken her zaman ben kucağa oturur ve oyle gideriz.. evin hanımı bile olsamda minyon olmanın verdiği de avantajdır bu benim icin ..artı oğlumda koca bir adam olduğundan o benim yerime artık kayınvalidelerimle bir yere giderken ben onun kucağına orturmak zorunda aldım . koca genc delikanlı olunca eli ve hatta siki de uzundu .. altımda bile kalkmış ve taş gibi sert olmuş aletini rahatlıkla hissedebiliyordum . Eller bana ne kadar çok hissettiyse, beni daha çok hissetmesini istedim. Ellerimi onun üzerine dayadım. Bu çok masum görünüyordu. Ellerinin üstünü ovuşturmaya başladım. Tıpkı herhangi bir annenin yaptığı gibi, ama aklımdan farklı bir şeyler yaşadım. Kocama baktım. Oğlumun elindeki kocamla beni ilgilendiren fikri beğendim. Ellerini ovuşturduğumda, uyluklarımı biraz yukarı kaldırmaya çalıştım. Bana herhangi bir direnç göstermedi. Şimdi elleri eteğimin üstünde, parmaklarım hala çıplak uyluklarımda duruyordu. Biraz yükselip eteğimi biraz yukarı çekebilirim. Elleri eteğimin yanına taşındı. Aşağı baktım ve külotlarımı görebiliyordum. Parmakları onlara çok yakındı. Sağ elini kaldırdım ve külotumun üzerine koydum. Elini orada bıraktı. Bacaklarımı biraz yaytım. Yaptığımda, eli bacaklarım arasında kaldı. Elini tuttum ve külotum karşısında bastıracağım. Oğlumun eli şimdi benim külot kaplı vajınamın üzerindeydi. Kendimi ıslak hissediyorum. Elini tuttum ve külotumun üstüne kadar kaldırdım. Parmaklarının külotun üstünde olduğunu bilince elini bedenime doğru bastırdım ve yavaş yavaş parmaklarını külot ve çıplak derinin arasında kaydırdım. Parmağının ipuçlarını zorlukla kedi dudaklarımın üst kısmına dokunduğunu hissedene kadar elini aşağıya doğru tuttum. Ben de elini aşağı ittim. Elbisemi külot altındaki bacaklarım arasında bulamadım, o yüzden vajınamı hissediyordu. Külotlarım her iki elimiz için de çok sıkıydı. Sonunda, girişimi bulabilmesi için elini daha da aşağı çekmeye çalıştığını hissettim. Benim külot altından elimi çıkardım, oğlum elini kedi üzerinde bıraktı. Kalçalarımı kaldırdım, baş parmaklarımı külotumun her iki yanına sıktım ve onları dizlerime kadar çekti. Bunu yapmaya başlar başlamaz oğlumun elini kaldırdığını hissettim, böylece parmaklarını bana verebilirdi. Külotum beni gerçekten hissettirmek için bacaklarımı dışarı yaymaktan alıkoydu. Külodumu çıkarmak için elimi uzatmadan önce oğlum elini kullandı ve onları bileklerimin etrafına çekmeye başladı. Bacağımı kaldırdım, böylece onları tamamen kapatabildiler. Bacaklarımı olabildiğince geniş tuttum. Tek istediği buydu. Çok ıslandı ki bir kerede iki parmağını bastı. Düşük bir inilti dışarı verdim vajınamın icinde bulunun tum zevk sıvılarımı ve eli amcık suyu icinde kaldı.. gideceğimiz yere vardığımızdan ayrım kalksak bile oğlum bei parmaklayarak boşaltmayı o dar kalabalık araba icerisinde başardı. .artık devamı nerde gelir bilemiyorum .

Yorumlar

  1. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. . 0@552 402 6187. hattım özele açık wahatsap var bayanlar k. Maraştan ben. SKYPE dognmarasli46 Instagram dognmarasli.46

      Sil
    2. Sadece kadınlar!!!! Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında iyi bir arkadaşım.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seviyorum, Fantazi seven, hayal gücü geniş kadınlar, arayın paylaşalım. 05456976300(özele açık) whatsap profil resmim açık resimler bana ait, 19cm kalın

      Sil
  2. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  3. 05549693335 azgın ve kıllı olgun bayanlar arayın izmirden selcuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. . 0@552 402 6187. hattım özele açık wahatsap var bayanlar k. Maraştan ben. SKYPE dognmarasli46 Instagram dognmarasli.46

      Sil
  4. 05549693335 azgın ve kıllı olgun bayanlar arayın izmirden selcuk

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. . 0@552 402 6187. hattım özele açık wahatsap var bayanlar k. Maraştan ben. SKYPE dognmarasli46 Instagram dognmarasli.46

      Sil
  6. Merhaba bayanlar ve evli çiftler. Hayatınıza değişiklik heyecan katmak istiyorsanız. Beni arayabilirsiniz hersey gizlilik güven ve seviyeli birsekilde tüm fantazilerinizi paylaşabilir sohbet edebilir hatta eğer siz güvenip uygun görürseniz görüşebiliriz efendim. Hersey sex değildir arkadaşça dertleşir fikir alışverişinde de Bulunabiliriz 0533 391 27 51 numaram aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim. HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben taner istanbuldan varmi evli esini anlatacak sohbet edecek tekim 05458627062

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. . 0@552 402 6187. hattım özele açık wahatsap var bayanlar k. Maraştan ben. SKYPE dognmarasli46 Instagram dognmarasli.46

      Sil
  8. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  9. Selam hanımlar Antalya dan Serkan ben. 39 yaşında oldukça yakışıklıyım. Gizliliğe önem veren her yaştan evli dul bekar hanımlar arayın mutluluğun doruklarına çıkalım. 0543 447 31 69

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. . 0@552 402 6187. hattım özele açık wahatsap var bayanlar k. Maraştan ben. SKYPE dognmarasli46 Instagram dognmarasli.46

      Sil
  10. Herkese merhaba ismim ULAŞ 32 yaşında İstanbulda yaşıyorum. Hoş sohbet ve arkadaşlık için buradayım. Resimlerimi Whatsapp yada Facebook aracılığıyla görebilirsiniz. Tatlı cici sempatik bayanların aramasını rica ediyorum. 0535 443 02 24 hoşçakalin.

    YanıtlaSil
  11. Arayın sikiselim yalarım bosaltana kadar götünüzü yalarım bosaltana kadar koklarım ohhhh hadi canlar arayın görüşelim 05550286334istanbul not özele kapalı

    YanıtlaSil
  12. 0541 941 60 93
    Agrı, Erzurum , Van, Iğdır çevresi
    Memleket İzmir
    180 boy 80 kilo kumral temiz bakımlı biriyim
    Öncelik sohbet gizlilik ve güven
    Kendine güvenen bayanlar
    Arayın tanışalım kafalar uyarsa istekler uyarsa devam edilir uymazsa asla sorun sıkıntı olmasını istemem
    Tek erkekler lütfen aramasın
    Sohbet etmek isteyen çiftler arayın konuşalım
    0541 941 60 93

    YanıtlaSil
  13. Ankara dan azgın bayanlar arasın zevkin doruklarına çıkalım 35 yaşında 1.78 boy 77 kilo kumral yeşil gözlü bir bekâr erkeğim 0 555 895 79 82

    YanıtlaSil
  14. Karadeniz Çevresi Arasın Bayanlar evli dul fark etmez Doyumsuz sohbet edebiliriz gizlilik ilkeleri olur 05446071025

    YanıtlaSil
  15. _İstanbul şişli yaşıyorum SEKS için BURADAYIM güvenilir sempatik güler yüzlü biriyim GİZLİLİK - GÜVEN - HİJYEN yaşadıgımı orada kalır evden çıkınca unuturum dışar da görsem bile siz selam vermezseniz tanımam gizlilik güven ve özel hayata saygı önceliğim telefon gelmediği sürece aramam seks performans ım iyidir 1 saatten önce boşalmıyorum penisim 21 cm ilk önce çok büyük alamam diyorlar alışınca içinden çıkartamak istemeyip sakın boşalma diyorlar partnerimin nelerden hoşlandıgını ögrenir o ölçü de onun zevkin doruklarına çıkartamak için elimden geleni yaparım seks öncesi partnerime itifat ederek onu azdırıp gecenin uzun sürmesini saglarım ön sevişmeden ve am yalamadan özellikle ayak uçlarından kulak uçuna kadar yalamadan sekse başlamam seks yaptıgım kadınlar ilk defa seks yapıyor gibiyim kaç defa boşaldıgımı sayamadım ben daha önce hiç seks yapmamışım gibi sözleri daima her ilişki sonrası söylerler NOT :profesyonel masörüm seks öncesi ve sonrası masaj yaparak vüçudu sekse dinç ve enerjik başlatarak enerji dolu bitiririm UNUTULAN DEGİL İZ BIRAKANIM YAŞ 35 BOY 1.85 _KİLO 80 TEL 0538-376-98-18 ALİHAN ÖZELE AÇIK ÖZELDEN ARA KONUŞALIM SADECE BAYAN ARKADAŞLAR VE SADECE SEKS ARKADAŞLIGI EVLİ BEKAR FARKETMEZ SIRDAŞ ve hijyenik olsun

    YanıtlaSil
  16. 0543 282 86 18 SLM BN İSTANBUL MALTEPE'DE JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN GERÇEK SEKSİ ZEVKİ MUTLUGU YAŞAMAYI İSTEYEN GÜVENİLİR TECRÜBELİ JİGOLO ARAYAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDDİ OLANLAR

    YanıtlaSil
  17. selamlar istanbul dan engin ben genç yada olgun hanımlar cılgınca seyler yapmak isteyen bayanlar herkese guvenemeyen çekinenler gizlilik içinde guvenle samımı bır beraberlik ve ehlenceli guzel vakitler için iletişime 0554 125 42 82

    YanıtlaSil
  18. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  19. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotonlaşmış ve her gün aynı ilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gercekleştiremeyen kişiler arayın herşeyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım. 0533 391 27 51 prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen sexten baska seyler paylaşmak isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez.bu konuda bir çok tecrübem vardır size kimi zaman bir arkadaş kimi zaman bir sırdaş olabilirim,numaram gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım 1.83 boy esmer 78 kg .görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim SIFIR BEŞYÜZ OTUZ ÜÇ ÜCYUZ DOKSAN BIR YİRMİYEDİ ELLİ BİR

    YanıtlaSil

Yorum Gönder