Karımı Zorla Sikti

Mrh arkadaşlar ben 10 yıllık evliyim yaşım 43 eşim 35 yaşlarında bakımlı ve fiziği düzgün bir kadın ben her zaman eşime özellikle kalçalarına hayran olmuşumdur ve bu yüzden hayatımda başka bir kadın asla olmadı eşim beni çok sever ve bana her konuda güvenir eşli hikayeleri okudukca eşimi bir başkasıyla düşünmek çok heyecan verici ama bunu kabullenmekte bir o kadar zordu bunun için her gün defalarca nasıl olabilir bunu nasıl yapa bilirdim bir başka erkek eşimi sikecek ti eşimi bu konuda yokladım olmayacaktı olsa bile çok zor olacaktı hayalini değil ben gerçeğini istiyordum eşim iç çamaşırlarını evimizin altındaki Hasan amcadan alırdı evde denerdi olmayanları geri iade ederdi 

Hasan amca 65 yaşlarında 1.90 boylarında yaşına göre çok bakımlı iyi bir insan eşime hasan amcaya yeni ürünler gelmiş bakalım dedim tabi canım bakarız dedi aşağıya indik hasan amca eşime geçen gün aldıklarından memnun kaldın mı kızım dedi evet hasan amca bak kızım bunlar yeni geldi istersen bunları bir dene eşim tamam evde denerim dedi bende canım burda kabinde deneye bilirsin dediğimde hasan amca heyecanla burdamı tabi ki ne demek kabini hemen hazırladı eşim bana bakıyordu eşim çok utangaçtı siyah mini desenli bir gecelik eşim beni kabine çağırdı nasıl olmuş dedi süper di bunun ötesi olamazdı bir anda sikim kalkmıştı eşimin o muhteşem beyaz teni ve harika götü okadar güzel görünüyor ki muhteşemdi hasan amca çocuklar 15 dk kapatacağım geç oldu diyerek seslendi ben bu fırsatı kaçıramazdım hasan amcaya eşimi siktirecektim hasan amca ya seslendim bunun beyazı varmı evet dedi ve getirdi 

perdeyi biraz fala araladımki hasan amca görsün diye hasan amca eşimin beyaz kalca ve baldırlarını görünce ben dükkanı kapatim siz rahatca istediğinize bakın çocuklar dedi dükkanı kapattı hasan amca lavabo ne tatafda dedim hemen aşağı da dedi eşim beni böyle bırakma dedi korkma seni yemez yaşlı başlı adam dedim rahatladı beyaz olanı da dene geliyorum canım dedim hasan amcayı takip ediyordum al kızım bunu da dene dedi ve eşimi göre bilmek için perdeyi araladı eşimi süzüyordu hasan amca niyetini bozmuştu hemen masanın çekmecesinden bir şey aldı ne aldığını göremedim eşimin kabinine girdi eşim bir anda bağırdı anlaşılan moruk eşimi sikecek bir anda ses kesildi korktum yaklaştım eşim hıçkırıklı ağlıyordu eğildim kabinin altından bakıyordum moruk eşimin boynuna bıçağı dayamış 19 20 cm inik olan sikini emmesini istiyordu yoksa senide eşini de keserim bur da diyerekten tehtid ediyordu eşim lütfen bırak beni hadi çabuk orospu al şunu ağzına diyordu eşimin bu haline üzülmüştüm ama zevkde alıyordum eşim irkilerek ağzına almaya çalışıyordo saçlarından bastırıp ağzına sokmaya çalışıyordu moruk bir anda ters çevirdi ellerini yere koy domal kaltak diyordu 

sikini eşimin muhteşem götünün arasında sürtüyor ve bastırıyordu eşim hıçkırıklı boguk bir sesle yalvarıyordu bacakları titriyordu korkudan moruk sokamadıkca sertleşiyordu amına koydugum karısı al şunu artık kesecem bir yerini bak diyordu bu götü sikmeden bırakmamlan seni kahpe diyordu moruk kudurmuştu egildi eşimin domalmış bekliyordu amı pembe göt deligi harika görünüyordu moruk hauvan gibi yumuldu her iki deliğinide eşimin yalıyordu 20cm olan sikini eşimin kabak gibi duran amına bastırdı eşim aglıyordu hala zorla kafasını soktu bıçağı yere bıraktı moruk ben korkudan bıçağı aldım hemen moruk çabuk ol kaltak kocan gelecek al şunu kasma artık kurtuluşun yok dedi ve yüklendi bir acılı sesle eşim yere yığıldı altına işemişti moruk kalk az kaldı hadi diyerek eşimi domalttı ve sikini eşimin amına sert sokuyordu ve birden patladı eşimin amına ikiside kabinin içinde yere yığıldı ben hemen kaçtım vc de 10dk daha bekledim yukarı çıktım eşime seslendim moruk yukarı eve çıktı yavrum dedi tamam hasan amca iyi akşamlar dedim eve çıktım eşim banyoda hayatım beni niye beklemedin dediğimde sert aglamaklı bir ses tonuyla nerdeydin sen vc deydim karnım agrıyordu iiyi tamam peki öyle olsun bakalımı dedi sen niye duş alıyorsun dediğimde yok iç çamaşırım allerjı yaptı geliyorum dedi 

banyodan bornozuyla çıktı kalçaları ortada gel bakalım canım benim sen niye agladın gözlerin kırmızı olmuş dedim yok duştan dedi yataga geçtik eşimin amını okşuyordum yanıyordu sanki zonkluyor nasıl kasmış kendini seni özledim kız heryerini öpüyordum kalçalarında tokat izleri vardı bunlar da ney dedim bilmiyormuş numarası yaptım eşim ney kalçandaki bu kızarıklar tokat izleri yoksa sen beni aldatıyormusun dedim ne aldatması saçmalama canım moruk kocana söylersen ikinizide keserim diye tehdit etmişti korkuyordu bunun izahı yok demek öyle eşimi hep götünden sikmek istemiştim ama asla izin vermesi tam fırsat o harıka göt deliği karşımda kremi aldım göt deliğine sürdüm canım bak bildiğin gibi birşey yok ben seni aldatmadım lütfen inan bana seni götünden sikimde bari orayı ilk siken ben olmak istiyorum eşim aglamaya başladı sus tamam ama lütfen götümü sikme birsefer denemiştim sikim girmemişti ve beni azarlamıştı aklıma geldikce kudurdum hemen köpek pozisyonunda arkadan göt deliğinin üstüne sikimi koyduğumda sikimin kafası deliğinin üstünde çok net çok temiz çıldıracaktım bit anda yüklendim eşim bir anda dogruldu ay uy offf canım yanıyor lütfen yapma canım sana yalvarıyorum desede artık sikimin kafası lop siye girdi eşim kasıyordu kendini elektirik çarpmış gibi oldu çok sert yüklendim köküne kadar girmişti altımdan kaçmaya çalıştı istem dışı haraketler yapıyordu ben artık dayanamadım ve boşaldım götüne boşalmam boşanma sebebimiz oldu ve ayrıldık çok pişman olmuştum bu sinirle hasan amcanın kızını hem götten hemde amdan zorla siktim eşini siktirmek isteyenler rızası olmadan yapmasın son pişmanlık işe yaramıyor.

Yorumlar

  1. İstanbul rüzgar ben bayanlar telim özele açık zaman sınırım yok sex fantazi kaçamak heyecan için arayın görüşelim 05050275782 / 05458632975

    YanıtlaSil
  2. Karisina sert sikici arayan kocalar doguluyum ara 5550433007

    YanıtlaSil
  3. slm azgın bayanlar.. güzel. hoş tatlı BAYANLAR.. ateşli sanal sohbet için arayın sırdaş olalım..+905417867123 sadece doyumsuz bayanlar arayın .. bekliyorum.. 541 786 71 23 BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  4. Kalın damarlı seven arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  5. Benim götümü de sikmek isteyen erkekleri sabah akşam beklerim, önceden haber verin yeter ;) 05380870355

    YanıtlaSil
  6. sadece bayanlar arayın muhabbet edelim 05529396922

    YanıtlaSil
  7. İri yarraklı sert sikiciyim 0535 8240375 evli bayanları sikme konusunda tecrübeliyim çiftler arayabilir 183 boy 88 kilo esmerim

    YanıtlaSil
  8. Kalın damarlı seven arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  9. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kocam beni sektirmek istiyor arar mısın ��

      Sil
    2. +905418221195

      Sil
  10. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Marhaba bayanlar gizlilik güven icinde tanismak istiyorsaniz arayin yaş 32 sehir istanbul cep 05541351066 whatsapp acik

      Sil
    2. Marhaba bayanlar gizlilik güven icinde tanismak istiyorsaniz arayin yaş 32 sehir istanbul cep 05541351066 whatsapp acik

      Sil
    3. Marhaba bayanlar gizlilik güven icinde tanismak istiyorsaniz arayin yaş 32 sehir istanbul cep 05541351066 whatsapp acik

      Sil

Yorum Gönder