Bir Ziyaretçimizin Gençlik Seks Anısı


Yaz tatili için memelekete gitmiştik,bu benim için hiç de iyi değildi ama mecburdum gitmeye…sabahtan vakti eve vardık,akrabalarla hasret giderdik sarıldık öpüştük falan…henüz erken olduğu için yataklar ortadaydı,derhal yatma planı yaptık,ben teyzemin kızıyla kardeş kardeş yatacakmışım,o kadar söylendi :)…neyse ben anında yatağa uzandım uyumaya çalışıyordum,teyzemin kızı da benimle sohbet etmek istiyordu lakin hiç havamda değildim,zaten zorunlu gelmiştim buraya,pek yüz vermedim ilk başlarda…teyzekızı benden bikaç yaş ufak,güzel biköylü kızıydı ,yeni çıkan memeleri,küçük götü inca cılız tatlı mı tatlı bikızdı…bütün içim geçerken önümde bisertlik hissettim,bibaktım teyzekızı götünü bana doğru bastırıyo,önce kasıt veremedim yanlışlıkla oldu diye düşündüm,fakat sonra iyice bana bastırınca düşüncem değişti ve sikim hemencecik kalkık vaziyete geçti…bikaç dakika daha sonra bana doğru döndü,naber abi rahatsız mı oldun dedi,değil canım niye rahatsız olıyım ne hoş yatıyoruz işte dedim,hoşuna gitti mi dedi,evet dedim,senin gitti mi dedim evet dedi,ee bu kadar mı diğer taraftan da olacak mı dedim,ne gibi dedi,ne biliyim böyle sürtünmekle mi yetinceksin yoksa başka şeyler de yerine getirmek ister misin diye sordum,bilmiyorum,ben yalnızca bundan müsamaha alıyorum dedi,nasıl yani dedim,bunu daima yapıyor musun dedim,nadiren dedi,kiminle ,erkek arkadaşınla falan mı dedim,değil be abi dedi,tabi komşunun kızıyla dedi,offff dedim,bitmiş artık ben burdayken benimle yaparsın dedim,hatta istersen arkadaşını da getir beraber yaparız olmaz mı dedim,olur dedi,ben yan bunu söyleyince aklıma türlü fanteziler geldi,uykum tamamen kaçtı ve bundan böyle teyzekızına iyice sokuldum…her yerde eki haline döndürüp kolumu belinin üzerinden geçirip sıkıca srıldıum,götünü de sikime dayadım,bi amını avuçluyorum,bi memelerini sıkıyorum,sikim zaten aralıksız götünce…arayıp da bulamadığım fırsat,kız da istiyo,bu tatil bana mükemmel gelecek diye düşündüm…üzerimizi tamamen örttüm kimse görmüyordu,bizden başka iki kişi daha vardı odada,ben kızı en ince ayrıntısına kadar çektim kendime,sıkılırsan söyle cilalı mı dedim,ara sıra denetim çekiyodum,değil ben iyiyim böyle devam et ded,i,elimi geceliğinin altından soktum,külodunu yandan çektim,götünü amını okkşamaya başladım,lakin anında elimi çekti ve bunu yapma dedi,tamamlanmış dedim,lakin sadece götünü okşamak itiyorum deyince bana döndü ve bak o olmaz,sadece böyle sarıl bana dedi hazır dedim…yine kendim en ince ayrıntısına kadar yaklaştırdım sikimi düzelttim ve amına sürtünmeye başladım,bunu yapınca gıdıklanmış olacak oysa çığlık attı ve anında kalkıp oturdu,noldu dedim yok bişey dedi,gel yat yanıma dedim,hayr dedi ve dışarı çıktı…baktım evin önünü temizliyo sofrayı falan hazırlıyordu,neyse sorun yok gibiydi…bende uyumaya çalıştım birazcık,olaakları düşündükçe heyecan basıyordu…bikaç gün tekrar böyle geçti,bigün evdeki cümbür cemaat pazara gitti,ikimiz başbaşa kaldık,hadi arkadaşını da çağar da eğlnelim üçümüz dedim,bitmiş dedi,birazcık daha sonra ikisi geldiler,arkadaşıyla da öpüştük hoşgeldin abi falan dedi sarıldık,biyanımda teyzekızı apaçık ben diğer yanda da arkadaşı vardı,iki kolumla ikisini de sardım,evet güzellerim siz neler yapıyorusunuz anlatın bakalım dedim,kız anlamsızca bakıyordu yüzüme teyze kızı da sıcacık ol dedi,ben anlattım biraz deyince kız utandı,ben yanağından öpüpü utanmayaın canlaırm dedim,hemen istediğiniz herşeyi yapalım dedim ve ayağa kalktılar,teyzekızı önde arkadaşı da gerisinde birbirinin memelerini okşumaya başladılar,benim sikim kalktı hemen,söyleyin bakalım dedim,ben kimin arkasına geçip sürtüneyim dedim,diğer kız bana sürtün dedi,hmen arkasına geçtim ve fortçu gibi yapıştım arkasına,teyzekızı da oturup bizi seyrediyodu,elimi kısa sortunun önünden içeri soktum kilodun üstünden amını avuçladım sıkıp dırakınca kahkaha attı,yapmaaa diye kendini bana bıraktı iyice,kışkırtma oldu,bağlı ben tamamen sıkmaya başladım amını küüçük memişlerini de sıkıyordum,teyzekızı da derhal arkama geçip bana arkadan sasrıldı,elini sikimin üstüne getirdi ve öylece durdu,ben hemencecik eşofmanımın içine sokup elini sikime koydumm,ımmmmm atelş gibi sıcakmış dedi,hiç yarak gördün mü dedim,hayır dedi,bakmak ister misiniz dedim,ikisi birbirine bakıp yanıt vermediler,giderken sevişmelerimiz devam ediyordu,ben anında teyzekızının arkasına geçtim aniden,arkadaşını da teyzekızına döndürdüm ve yüzyüze gelidiler,hadi öpüşün dedim,artist lezbiyenler gibi öpüşmeye başladılar,ben teyzekızına dayandım kollarımla da arkadaşına sarıldım,böyle olunca hem fort yapıp ayrıca de o ufak götü avuçladım,iannılmaz hoşgörü alıyoldum…birbirleriyle öpüşürken çıkardıkları ses de biharikaydı,ağızlarının kenarından akıcı tükrükleri de ben yalıyordum,sikişmekten fazla daha fazla haz aldım…bu anımı hiç unutmuyorum…yan bu ve buna benzer diğer anılarımı da diğer zaman yazarım…

Yorumlar