Dikizleme Erotik Anı


ismim hacer tesetturlu bir bayanim yurt disinda yasiyorum izine gittigimizde atakente denize gittik ordan mustakil bir konut kiraladik denize giriyorduk falan.
bir gun evin arkasinda banyonun penceresinde bir merdiven dayali gordum once o kadar manâ veremedim lakin bir gun denizden gelipte dus aldiktan daha sonra kizim dus alirken disari ciktigimda evin sahibinin o merdivende oldugunu ve kizimi dikizledigini gordum aramak ancak adam beni de dikizliyordu kimseye bir sey demedim fakat bu fazla hosuma gitti daha sonraki dus almalarimda adami goz uçuyla seyrediyordum o bana bakiyor bende çaktirmadan onun beni seyretmesine sahit oluyordum kocama bir sey demedim ve bu olay 2 senedir devam ediyor izine defalarca ayni yere ayni adamdan kiraladigimiz o kucuk eve gidiyorz bakalim sonuç ne olacak HACER

Yorumlar

  1. _İstanbul şişli yaşıyorum SEKS için BURADAYIM güvenilir sempatik güler yüzlü biriyim GİZLİLİK - GÜVEN - HİJYEN yaşadıgımı orada kalır evden çıkınca unuturum dışar da görsem bile siz selam vermezseniz tanımam gizlilik güven ve özel hayata saygı önceliğim telefon gelmediği sürece aramam seks performans ım iyidir 1 saatten önce boşalmıyorum penisim 21 cm ilk önce çok büyük alamam diyorlar alışınca içinden çıkartamak istemeyip sakın boşalma diyorlar partnerimin nelerden hoşlandıgını ögrenir o ölçü de onun zevkin doruklarına çıkartamak için elimden geleni yaparım seks öncesi partnerime itifat ederek onu azdırıp gecenin uzun sürmesini saglarım ön sevişmeden ve am yalamadan özellikle ayak uçlarından kulak uçuna kadar yalamadan sekse başlamam seks yaptıgım kadınlar ilk defa seks yapıyor gibiyim kaç defa boşaldıgımı sayamadım ben daha önce hiç seks yapmamışım gibi sözleri daima her ilişki sonrası söylerler NOT :profesyonel masörüm seks öncesi ve sonrası masaj yaparak vüçudu sekse dinç ve enerjik başlatarak enerji dolu bitiririm UNUTULAN DEGİL İZ BIRAKANIM YAŞ 35 BOY 1.85 _KİLO 80 TEL 0538-376-98-18 ALİHAN ÖZELE AÇIK ÖZELDEN ARA KONUŞALIM SADECE BAYAN ARKADAŞLAR VE SADECE SEKS ARKADAŞLIGI EVLİ BEKAR FARKETMEZ SIRDAŞ VE HİJYENİK GÜVENİLİR OLSUN

    YanıtlaSil

Yorum Gönder