Nette Arkadaşıma Asılan Adama Ben Siktirdim!



Nette Arkadaşıma Asılan Adama Ben Siktirdim! (Bahar 32 Y., Bursa / Türkiye)

Merhaba ben Bahar. Bursada kızıyla yaşamış, 32 yasında, 1.75 boyunda, 50 kilo, sexi, çekici fiziği olan, sıcacık hoş bir dul bayanım. Kocamdan ayrıldıktan sonradan, ailesiyle yaşayan Ebru adında bir bayan arkadaşımın yanında kalmaya başladım. Ebru da benim gibi arayışları olan, benim gibi hevesli ve arzulu biriydi. Ebru ile akşamları başbaşa odasında olduğumuzda, arkadaşlık sitelerine girer, kendimize yerinde erkekler arardık. Yeniden böyle bir akşam sitede dolaşırken Ebru ile yazışan bir erkeği farkettim. Adam profiline resmini de koymuştu, oldukça hoş biriydi. Yazışırken adam işini de iyi biliyordu, bir kadının istediği ne varsa onları yazıyordu. Adam Ebruya buluşmak istediğini ve hoş bir gün dinmek istediğini, pişman olmayacağını söylüyordu. Ebru ise, “Bilmem, bir düşünmem lazım!” diyordu...

Kocamdan boşanırken çok stresli zamanlar geçirmiştim ve sahiden böyle bir güne benim de çok ihtiyacım vardı. Yazışırlarken adam Ebruya MSN adresini verdi. Ben de hayatımda başta yaptığım birşeyi yaptım, adamın MSN adresini aklımın bir köşesine yazdım. Amacım sonra adamın adresini kendi MSN’ime eklemekti. Neyse, onlar yazışmaya devam etti, Ebru yarım saat sonradan bilgisayarı kapatıp yattı.

Sabah kalktığımda Ebru işe gitmişti. Kendime bir kahve yapıp bilgisayarın başına geçtim. Hemencecik adamın MSN adresini kendime ekledim. Ekler eklemez adam kabul etti. “Merhaba!” diyerek yazmaya başladım. O da gayet nazikti, merhabayla karşılık verdi. Adresini siteden aldığımı ve tanışmak istediğimi yazdım. Adamın adının Yalçın olduğunu ve galerici olduğunu öğrendim. Şansıma benzer şehirdeydik. Çapkın birine benziyordu. “Beraber Webcam açalım!” dedim ve açtık. Onu gördüm, o da beni gördü, fazla hoş ve tatlı olduğumu söyledi, ve akşam Ebruya yaptığı teklifi bana da yaptı. Ben de hiç beklemeden, “Evet!” dedim. Buluşmak istediğini söyledi, kabul ettim. Telefon numaralarımızı verdik, öğlen buluşmak için sözleştik...

Anında banyoya girdim, hoş bir duş yaptım. En güzel sexi iç çamaşırlarımı (Leopar tangamı ve ekip olan sütyenimi) giydim. Bacaklarımı, kasıklarımı, amımı, göt deliğimi efendice kremledim. En sexi parfümümü heryerime sıktım. Fiziğim akıcı olduğu için bakımlı kotumu, üzerine dekolte gömleğimi giydim. Buluşmaya hazır olarak heyecanla beklemeye başladım.

Saat 12’de aradı, hazır olup olmadığımı sordu. Hazırlanmış olduğumu söyledim. 20 dakika sonra bitmiş arayıp buluşma yerimize geldiğini söyledi. Ben de anında evden çıktım. Arabasını tanım etmişti. Eğildim baktım kendisi, hemen aracına bindim. “Merhaba!” diyerek öpüştük. Ne yerine getirmek istediğimi, nereye gitmek istediğimi sordu. Ben de, “Ben misafirim, sana bırakıyorum!” dedim. Adam da, “Ozaman Mudanya’ya gidelim, önce yemek yiyelim!” dedi. “Peki!” dedim. Güzel bir balık restuaranta götürdü beni. Kendisi içmediğini söyledi, ben ise balığın yanında rakı içtim. Çok güven veren biriydi, yanına sıcacık hissediyordum kendimi. 2 saat sonunda sözde 40 takvim arkadaş gibiydik.

Yemekten daha sonra deniz kenarına çekti arabasını, sohbete orada devam ettik. Okadar hoş ve tavlayacı konuşuyordu oysa! Ve tabiki gözleriyle resmi olarak beni de beceriyordu. Gözlerim pantolonunun önüne takıldı, kot giymesine rağmen siki kesin oluyordu. Aniden yanıma sokuldu ve dudaklarıma yumuldu. Önce, “Yapma lütfen, acele ediyorsun!” dedim, fakat boşandıktan daha sonra bu dek çok etkilendiğim biri olmamıştı, kendimi ona teslim etmeye karar verdim. Resmen dudaklarımı dilimi emiyor yutuyordu. Bir hamlede göğüslerimi sütyenden dışarı çıkardı. Sanki aç kalmış bebek gibiydi. Memelerimi çılgın gibi yalayıp emiyordu. yavaş yavaş amcığım hareketlenmeye başladı. Ben de onun kotunun üstünden yarağını okşamaya başladım. Kudurmuş gibiydik. Elleriyle, dudaklarıyla heryerime dokunuyordu. Amcığım sulanmaya başlamış, alkolün de etkisiyle arzularım tavan yapmıştı. Kulağına eğilip, “Heryerim senin, sik beni!” dedim. O da, “Otele gidelim!” dedi. Hemen yakındaki otele geçtik.

Odaya girer girmez dudaklarıma yapıştı. Yatağa yıkıldık. Boynumu kulağımı öpmeye başladı. Delirmişti. Anında gömleğimi çıkardı, sütyenimi kotumu çıkardı. Tangamı çıkarmadan kenara çekip, sulanmış amımı emmeye başladı. Dili pek tatlıydı ki, batmış olan arzularım patladı. Kasıldığımı farkedince, gülerek, “Bu birincil boşalman sanırım!” dedi. Hemen tangamı çıkardı. Çırılçıplaktım. Halen kendisi soyunmamıştı, hemen kendisi de soyundu. Yarağı epeyce kalın ve iriydi. Hemen ağzıma verdi. Emmeye başladım. Çılgın gibi taşaklarını, yarağını emiyordum. Amımın suyu durmuyordu. Beni hemencecik yatağa sırtüstü her tarafta yatırdı, parmak ucumdan kasıklarıma kadar emdi yaladı. Göğüslerimi iri elleriyle okşarken içim gidiyordu. Sikini içimde istiyordum, “Sok hadi!” diye yalvarmaya başladım. Ama o halen diliyle sikiyordu beni. Yalvarmama artı dayanamadı, bacaklarımı yanlara ayırıp, sikinin kafasını ağır ağır amcığıma soktu. Heyecandan ölecek gibiydim. Hele tamamını soktuğunda böyle bir zevk olamazdı, içimi doldurmuştu, pek haz alıyordum fakat nefesım kesilmişti. “Soookkkkkkk, daha hızlı sok!” diye inlerken, orgazmı yeniden yaşadım. Lakin halen sokmaya devam ediyordu. Ben de halen istekliydim, 3 dakika sonradan tekrar hazır olmuştum, amcığım titriyordu. “Lütfen beraber gelelim! Amıma boşal erkeğim!” dedim. O da beni kırmadı, beraber çılgın gibi boşaldık.

Ben sigaramı içerken, o da duşa girdi. Duştan geldiğinde siki dimdikti. Yeniden yanıma yattı, yeniden sevişmeye başladık. Dudaklarımı öpüşü, bana dokunuşu yeniden azdırdı beni. Amcığım sulanmış, yeniden sikmesini istiyordum. Amımı, göğüslerimi, tenimi dudaklarıyla doyurmaya devam etti. İçimden, İyiki gelmişim! dedim. Amcığımı yalarken, nadiren de göt deliğime dilini sokuyordu. İçim ürperdi, öbür duygular hissetmeye basladım. Boşandığım kocama bile götümden vermemiştim, lakin isteklerim arzularım tavan yapmıştı, bu adama aleyhinde koyamıyordum. Bana, “Seni götünden sikmek istiyorum, istermisin?” dedi. Ben de hiç yapmadığımı söyledim. “Bana bırak, inan pişman olmayacaksın!” dedi. “Peki!” dedim. Diliyle göt deliğimi zorlamaya başladı. Dili bir amımda, bir götümdeydi. Amımın suyu zaten göt deliğimi ıslatmıştı. Feci şekilde azmıştım...

Yarağını ağır ağır götüme zorlamaya başladı. Kafası büyüktü, girmiyordu, fakat itmeye devam ediyordu. Acı hissetmeye başladım, fakat devam etmesini de istiyordum. ağır ağır derken girdiğini hissettim. Ağzımdan acı bir, “Ahhhhh!” çıkınca, “İstersen çıkabilirim?” dedi. “Hayır, köküne kadar istiyorum, heryerimde istiyorum, sik beni!” dedim. Duyduğum acı 2 dakika sonradan zevke dönüştü, çok şımartma alıyordum. İnanamıyordum, beni götümden sikerken sanırım 3 kez arka arkaya boşaldım. Vuruşları sertleşmeye başladı, boşlacağını anladım, döllerini deliğimde istiyordum. “Götüme boşal!” deyince deli gibi boşaldı. Dölleriyle içim doldurdu. Resmen perişan olmuştum, lakin değmişti, boşandığımdan beri ilk olarak bu kadar tatlı, zevkli ve bol orgazmlı zaman geçirmiştim...

Azıcık dinledikten daha sonra otelden ayrıldık ve beni eve bıraktı. Bilmiyorum ama, ona ya aşık oldum, yada sikmesinden çok etkilendim, her arayışında koşarak yanında gidiyorum, doyasıya siktiriyorum kendimi.

giderken arkadaşım Ebru onunla buluşmaya karar vermiş, bana fikrimi sordu. Ben de, “Git keşif istersen, eminim pişman olmazsın!” dedim. Buluşacağı adamla epeydir sikiştiğimi söylemedim natürel : )

Bahar




Yorumlar

  1. Kalin yarragli dogulu esmer kasli serrt sikiyim ciftler bayanlar bagirra bagirta gozunun onunde karisina kokleyecegm beyler arasn5550433007

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kadınlar!!!! Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında iyi bir arkadaşım.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seviyorum, Fantazi seven, hayal gücü geniş kadınlar, arayın paylaşalım. 05456976300(özele açık) whatsap profil resmim açık resimler bana ait, 19cm kalın

      Sil
  2. İstanbul Anadolu yakası sex doyumsuz ve gizlilik içerisinde ilişki yaşamak isteyen bayanlar arasın 0553 841 31 69

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bayanlar ve evli çiftler. Hayatınıza değişiklik heyecan katmak istiyorsanız. Beni arayabilirsiniz hersey gizlilik güven ve seviyeli birsekilde tüm fantazilerinizi paylaşabilir sohbet edebilir hatta eğer siz güvenip uygun görürseniz görüşebiliriz efendim. Hersey sex değildir arkadaşça dertleşir fikir alışverişinde de Bulunabiliriz 0533 391 27 51 numaram aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim. HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  4. _İstanbul şişli yaşıyorum SEKS için BURADAYIM güvenilir sempatik güler yüzlü biriyim GİZLİLİK - GÜVEN - HİJYEN yaşadıgımı orada kalır evden çıkınca unuturum dışar da görsem bile siz selam vermezseniz tanımam gizlilik güven ve özel hayata saygı önceliğim telefon gelmediği sürece aramam seks performans ım iyidir 1 saatten önce boşalmıyorum penisim 21 cm ilk önce çok büyük alamam diyorlar alışınca içinden çıkartamak istemeyip sakın boşalma diyorlar partnerimin nelerden hoşlandıgını ögrenir o ölçü de onun zevkin doruklarına çıkartamak için elimden geleni yaparım seks öncesi partnerime itifat ederek onu azdırıp gecenin uzun sürmesini saglarım ön sevişmeden ve am yalamadan özellikle ayak uçlarından kulak uçuna kadar yalamadan sekse başlamam seks yaptıgım kadınlar ilk defa seks yapıyor gibiyim kaç defa boşaldıgımı sayamadım ben daha önce hiç seks yapmamışım gibi sözleri daima her ilişki sonrası söylerler NOT :profesyonel masörüm seks öncesi ve sonrası masaj yaparak vüçudu sekse dinç ve enerjik başlatarak enerji dolu bitiririm UNUTULAN DEGİL İZ BIRAKANIM YAŞ 35 BOY 1.85 _KİLO 80 TEL 0538-376-98-18 ALİHAN ÖZELE AÇIK ÖZELDEN ARA KONUŞALIM SADECE BAYAN ARKADAŞLAR VE SADECE SEKS ARKADAŞLIGI EVLİ BEKAR FARKETMEZ SIRDAŞ ve hijyenik olsun

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 SLM BN İSTANBUL MALTEPE'DE JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN GERÇEK SEKSİ ZEVKİ MUTLUGU YAŞAMAYI İSTEYEN GÜVENİLİR TECRÜBELİ JİGOLO ARAYAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDDİ OLANLAR

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  7. Sadece kadınlar!!!! Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında iyi bir arkadaşım.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seviyorum, Fantazi seven, hayal gücü geniş kadınlar, arayın paylaşalım. 05456976300(özele açık) whatsap profil resmim açık resimler bana ait, 19cm kalın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder