Türbanlı Yengemi Kahveciyle Sikişirken Yakaladım!



Türbanlı Yengemi Kahveciyle Sikişirken Yakaladım! (Volkan 21 Y., İstanbul / Türkiye)

Dayımın türbanlı karısı (yengem) 47 yaşında, 1.73 boyunda, 75 kiloda, esmer, koca memeli, geniş götlü bir kadındır. Yengemin o götü beni deli eder ve her zaman onu düşünerek 31 çekmişimdir. Yengemi sikmek istiyordum, fakat fazla tutucu bir kadındı, bir türlü cesaret edemiyordum. Yengemi sikmek için bir girişimde bulunamıyordum, dayıma söyler diye korkuyordum, ta oysa bu olay yaşanana kadar. Bir gün dayım kredi kartını evde unutmuş, işyerinden ayrılamadığı için beni aradı, gidip kredi kartını getirmemi istedi. Evin anahtarını verdi, zira yengem evde olmayacakmış, hastaneye gideceğini söylemiş dayıma. Aldım anahtarı dayımın eve gittim. Kapıyı açtım, yatak odasından müzik sesiyle girift, yengemin ağlama sesleri geliyordu. Koridorda da bir çift erkek ayakkabısı görünce sessizce içeri girdim...

Yavaşça yatakodasına yanaştım. Sessizce aralık olan kapıdan içeriye hafifçe baktım. Ilk gördüğüm şey yatağın köşesinde duran yengemim dantelli külodu oldu. Kafamı azıcık daha uzattım fakat, mahallenin kahvecisi Mahmut abi yengemi domaltmış, çatır çatır götünden sikiyor. Yengemin kafasında başörtüsü var, ama geri tüm vücudu çırılçıplak, sertçe sikiliyordu. Manzara karşısında benim yarak hemencecik taş gibi olmuştu. Mahmut abinin yarak 15 cm civarında ve biraz da kalındı. Mahmut abi yengeme, “Koca götlü orospum, bu götü sikmek için pek bekledim lan!” deyip, yengemin göte şaplaklar atıp, sikini yengemin daracık göt deliğine hunharca sokup sokup çıkarıyordu. Yengemin göt kan içinde kalmıştı, ilk defa götten sikildiği belliydi. Mahmut abi yengemin götüne pompalarken, yengem de çılgınca inleyip, “Sik beni Mahmut, daha hızlı sik erkeğim!” diyordu. Gözlerime ve kulaklarıma inanamıyordum, o bağnaz yengem bütün bir orospu karı gibi kahveci Mahmut abiyle sikişiyordu!

Mahmut abi yengemin götten çıkıp, yatağa kendisi sırtüstü uzandı ve yengemi yarrağının üzerine oturttu. Ben de bu vesileyle telefonumla video çekiyordum (sonra yengeme şantaj yapıp sikmek için). Mahmut abi busefer yengemi amından sikmeye başlamıştı. Yengem de, o hafif kıllı pembe sulu amcığı ile, Mahmut abinin sikinin üzerinde zıplıyordu. Yengem durmadan, “Aaahh, ıııhhh, oohhh! Süpersin Mahmut! Daha çabuk, daha hızlı sik!” diyordu. Mahmut abi de, “Lan orospu, sen neymişsin böyle! İliğimi kuruttun kahpe!” dedi ve hızlandı. 5 dakika daha yengemi pek sikti ve “Geliyorum orospu, aç ağzını!” diyerek yengemi üstünden indirdi ve sikini yengemin ağzına verdi. Yengem başladı çılgınca yalamaya ve Mahmut abi hırlayarak yengemin ağzına boşaldı. Orospu yengem tüm dölleri yutmuştu. Mahmut abi giyinmeye başlayınca, ben derhal kapıdan çekilip, oturma odasından kredi kartını alıp, sessizce evden çıktım.

Kredi kartını götürüp dayıma verdikten sonradan, yeniden yengeme dürüst yola çıktım. Halen aklım almıyordu, nasıl oluyordu da, 2 yetişkin çocuğu olan, bağnaz ve türbanlı yengem, bir orospu gibi çatır çatur sikişiyordu. Bunu bilmiyordum, lakin bildiğim birşey vardı, yengemi ben de sikmeliydim. Kafamda şantaj planını yaparak yengemin eve vardım. Heyecanla zile bastım. Yengem jurnal elbisesini giymiş, ama elinde nemli havluyla kapıyı açtı, “Hoşgeldin! Geç içeri, ben de tüm gün hastanedeydim, kazanç gelmez banyo yaptım!” dedi. Oturma odasına geçtik.

Yengemin daha bana, “Nasılsın, ne var, ne değil?” demesini beklemeden, ben hemencecik, “Yenge gel otur yanıma, bak sana ne seyrettireceğim!” deyip telefonumdaki videoyu açtım ve birlikte izlemeye başladık. Yengemin surat kıp kırmızı oldu, eli ayağı titremeye başladı. Yengeme bunu niçin yaptığını sorduğumda, “Dayın artık beni sikemiyordu, dayanamıyordum, Mahmutun da vaktiyle beri bende gözü vardı, dayınla evlenmeden önce onunla flört yaşamıştık, çağırdım ona verdim! Dayına söylemeyeceksin yok mi?” dedi. “Söylemem, fakat bana da vereceksin orospu! Benim de sende gözüm var, yoksa dayıma söylerim!” dedim.

Yengem hiç itiraz etmeden, “Işlenmiş!” dedi, zaten itiraz edecek durumu da yoktu. Yatakodasına geçtik, derhal yengemi soyup yatağa ittim. Yeni banyo yaptığı için mis gibi kokuyordu. Kendim de şimşek hızıyla soyunup, zaten kalkık olan yarağımı verdim yengemin ağzına. Yengem adilane yalayıp ıslattıktan daha sonra, yengemi sırtüstü yatırdım ve bacaklarını havaya kaldırarak ayırdım, yarağımı o kıllı amına sokmaya başladım. Off müthişti! Sonunda yıllardır arzuladığım yengemin amını sikiyordum, rüyada gibiydim. Ben yengemin amına girip çıktıkça, yengem yine orospulaşmıştı, “Sik erkeğim, ohhh, seri sik!” diyordu. Ben iyice hızlandım ve pompaladım, “Orospu yengem benim, al kahpe!” deyip, bir yanlamasına da o sarkık büyük memelerini öpüp emiyordum...

Yengemin amını sikip bir posta orgazm ettikten sonradan, sıra artık o koca götündeydi. Daima bu götün hayaliyle 31 çekmiştim. Yengemi domalttıp götüne dayadım benim yarağı. Birincil başta yarağımın kafasıyla göt deliğine fırça çekiyordum. Yengem büzüğünü açıp açıp kapatıyor, “Hadi sok artık, sik götümü erkeğim!” diyordu. Ben de, “Al lan orospu!” deyip sertçe kökledim götüne. Orospu yengem, “Yavaşşş!” diye çığlık attı, lakin umursamadım, yengemin götüne pompalamaya başladım. Yengemin götü bakımlı ve daracıktı. Yengeme, “Amına koduğumun orospusu, yarak istersin haa? Al sana yarak!” diye küfürler ede ede sikiyordum götünü. Yengemin götünü birazcık daha sikip, daha sonra çıkardım yarağımı, ağzına boşaldım, yuttu tüm döllerimi kahpe...

Temizlendikten daha sonra, birer sigara yakıp konuşmaya başladık. “Bak yenge, Mahmutu unut, bundan böyle sadece bana vereceksin, yahut dayıma herşeyi söylerim!” dedim. Yengem de, “Işlenmiş erkeğim, tamam sikicim!” dedi. Ve o günden beri yengemi sadece ben sikiyorum. Süper bir duygu bu :)

Volkan




Yorumlar

  1. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kadınlar!!!! Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında iyi bir arkadaşım.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seviyorum, Fantazi seven, hayal gücü geniş kadınlar, arayın paylaşalım. 05456976300(özele açık) whatsap profil resmim açık resimler bana ait, 19cm kalın

      Sil
  2. _İstanbul şişli yaşıyorum SEKS için BURADAYIM güvenilir sempatik güler yüzlü biriyim GİZLİLİK - GÜVEN - HİJYEN yaşadıgımı orada kalır evden çıkınca unuturum dışar da görsem bile siz selam vermezseniz tanımam gizlilik güven ve özel hayata saygı önceliğim telefon gelmediği sürece aramam seks performans ım iyidir 1 saatten önce boşalmıyorum penisim 21 cm ilk önce çok büyük alamam diyorlar alışınca içinden çıkartamak istemeyip sakın boşalma diyorlar partnerimin nelerden hoşlandıgını ögrenir o ölçü de onun zevkin doruklarına çıkartamak için elimden geleni yaparım seks öncesi partnerime itifat ederek onu azdırıp gecenin uzun sürmesini saglarım ön sevişmeden ve am yalamadan özellikle ayak uçlarından kulak uçuna kadar yalamadan sekse başlamam seks yaptıgım kadınlar ilk defa seks yapıyor gibiyim kaç defa boşaldıgımı sayamadım ben daha önce hiç seks yapmamışım gibi sözleri daima her ilişki sonrası söylerler NOT :profesyonel masörüm seks öncesi ve sonrası masaj yaparak vüçudu sekse dinç ve enerjik başlatarak enerji dolu bitiririm UNUTULAN DEGİL İZ BIRAKANIM YAŞ 35 BOY 1.85 _KİLO 80 TEL 0538-376-98-18 ALİHAN ÖZELE AÇIK ÖZELDEN ARA KONUŞALIM SADECE BAYAN ARKADAŞLAR VE SADECE SEKS ARKADAŞLIGI EVLİ BEKAR FARKETMEZ SIRDAŞ ve hijyenik olsun

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İSTANBUL MALTEPE'DE JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN GERÇEK SEKSİ ZEVKİ MUTLUGU YAŞAMAYI İSTEYEN GÜVENİLİR TECRÜBELİ JİGOLO ARAYAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDDİ OLANLAR

    YanıtlaSil

Yorum Gönder