Kocamı Aldattım Çok Mutluyum

Eşimin siki gerçek anlamda oldukça küçük. Bu sebepten dolayı evliliğimiz neredeyse son bulma durumuna kadar gelmişti. Eşim normal hayatta oldukça iyi bir kalbe sahip ve beni de seviyor. bu sebepten dolayı biten seks hayatımız için ondan ayrılmak istemedim. Geriye kalan tek çare ise onu aldatmaktı. Üst kattaki komşumuz Muzaffer bey ise evde tek yaşıyordu ve bana olan ilgisi de apaçık belliydi. Muzaffer bey orta boylarda esmer ve bir hayli karizmatik bir adam. Bir gün eşim işteyken dışarı çıkıp markete uğramak için asansör bekliyordum. Üzerimde de derin dekolteli kırmızı bir bluz vardı. Asansöre bindiğimde Muzaffer beyi gördüm. Asansör aynasından bana ve dekolteme olan bakışlarını yakaladım. Kafamı kaldırdığımda göz göze geldik. Zaten bana olan ilgisiyle benden bir adım atmamı bekliyormuş gibiydi. Çıplak kolum onun koluna değdi ve bana yavaşça sokulmaya başladı. Yaklaştıkça nefesini tenimde hissediyordum. Bunla uzun zamandır hissetmediğim duygulardı. Kafamı biraz daha kaldırdım ve dudaklarımız arasında yalnızca birkaç santimlik bir mesafe vardı. Yavaşça yaklaştı ve tam dudaklarımız birleşecekken en alt kata indik. Benim de ona karşı olan ilgimi fark ettiğinden dolayı beni bir fincan kahve içmeye davet ettiğini söyledi. Eşimi aldatmak istemiyordum ama bana hissettirdiği hazlar her şeyi unutmama sebep oldu. böylelikle de teklifini kabul ettim. Tekrar Muzaffer beyin elinin olduğu kata çıktık Kapıyı açtı ve kimse görmesin diye hızlı bir şekilde içeriye girdim. İçeri girdiğimde kollarımdan tutarak beni duvara doğru itti. Bedenlerimiz tamamen birbirine değiyordu ve sikinin kalktığını da bedenim üzerinde hissedebiliyordum. Daha sonra yaklaştı ve öpüşmeye başladık. Çantamı olduğum yerde yere bıraktım ve kucağına tırmanmaya başladım. Uzun zamandır seks yaşamadığım her halimden belliydi. Beni yatak odasına kucağında götürdü. Daha sonra yatağa yatırım üzerimdeki kıyafetlerimi çıkardı. Ben de pantolonunu ve diğer bütün kıyafetlerini çıkararak hemen ardından o kocaman sikini yalamaya başladım. Oral seks daha önce hiç bu kadar haz dolu olmamıştı benim için. Daha sonra altına girdim. Sikini amımın üzerinde ileri geri gezdirdi. Amın büsbütün sulanmıştı. Sonra kafasını aşağı götürerek amımı yalamaya başladı. Daha sonra ise içime girerek beni hızlı ve bir o kadar da sert bir şekilde sikmeye başladı. Kocamdan ayrılmama gerek kalmadan seks hayatım oldukça renklendi Hala kocam işe gittiği zamanlarda Muzaffer beye giderek onunla sevişiyoruz.

Yorumlar

  1. Kalin yarragli dogulu esmer kasli serrt sikiyim ciftler bayanlar bagirra bagirta gozunun onunde karisina kokleyecegm beyler arasn5550433007

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kadınlar!!!! Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında iyi bir arkadaşım.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seviyorum, Fantazi seven, hayal gücü geniş kadınlar, arayın paylaşalım. 05456976300(özele açık) whatsap profil resmim açık resimler bana ait, 19cm kalın

      Sil
  2. sadece bayanlar arayın muhabbet edelim 05529396922

    YanıtlaSil
  3. sadece bayanlar arayın muhabbet edelim 05529396922

    YanıtlaSil
  4. İri yarraklı sert sikiciyim 0535 8240375 evli bayanları sikme konusunda tecrübeliyim çiftler arayabilir 183 boy 88 kilo esmerim

    YanıtlaSil
  5. İstanbul çevresi gizliliğe önem veren bayanlar arasın 0553 841 31 69

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bayanlar ve evli çiftler. Hayatınıza değişiklik heyecan katmak istiyorsanız. Beni arayabilirsiniz hersey gizlilik güven ve seviyeli birsekilde tüm fantazilerinizi paylaşabilir sohbet edebilir hatta eğer siz güvenip uygun görürseniz görüşebiliriz efendim. Hersey sex değildir arkadaşça dertleşir fikir alışverişinde de Bulunabiliriz 0533 391 27 51 numaram aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim. HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  7. Bayanlar arayın tanışalım ist avr yakasi05541330369

    YanıtlaSil
  8. Bayanlar arayın tanışalım ist avr yakasi05541330369

    YanıtlaSil
  9. İstanbul rüzgar ben sex fantazi gecelik ilişki arayan bayanlar bekliyorum telim özele açık05458632975

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben taner istanbuldan varmi evli esini anlatacak sohbet edecek tekim 05458627062

    YanıtlaSil
  11. Istanbul avrupa yakası sadece bayanlar sır konusunda ketum biriyim.05536481871 arayın nasil rahatsanız oyle yapalim

    YanıtlaSil
  12. K.maras ve çevresinden gizlilik ve güven içinde görüşmek isteyen bayanlar 0551 186 36 57

    YanıtlaSil
  13. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  14. Selam hanımlar Antalya dan Serkan ben. 39 yaşında oldukça yakışıklıyım. Gizliliğe önem veren her yaştan evli dul bekar hanımlar arayın mutluluğun doruklarına çıkalım. 0543 447 31 69

    YanıtlaSil
  15. Herkese merhaba ismim ULAŞ 32 yaşında İstanbulda yaşıyorum. Hoş sohbet ve arkadaşlık için buradayım. Resimlerimi Whatsapp yada Facebook aracılığıyla görebilirsiniz. Tatlı cici sempatik bayanların aramasını rica ediyorum. 0535 443 02 24 hoşçakalin.

    YanıtlaSil
  16. Slm ben Sakarya'dan Erdi 35 ys evli bayanlar tanismak isterim 05469378284 Jersey gizli içinde yasanır

    YanıtlaSil
  17. Ankara dan azgın bayanlar arasın zevkin doruklarına çıkalım 35 yaşında bir bekâr erkeğim 1.77 boy 77 kilo kumral yeşil gözlü bir bekâr erkeğim 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  18. _İstanbul şişli yaşıyorum SEKS için BURADAYIM güvenilir sempatik güler yüzlü biriyim GİZLİLİK - GÜVEN - HİJYEN yaşadıgımı orada kalır evden çıkınca unuturum dışar da görsem bile siz selam vermezseniz tanımam gizlilik güven ve özel hayata saygı önceliğim telefon gelmediği sürece aramam seks performans ım iyidir 1 saatten önce boşalmıyorum penisim 21 cm ilk önce çok büyük alamam diyorlar alışınca içinden çıkartamak istemeyip sakın boşalma diyorlar partnerimin nelerden hoşlandıgını ögrenir o ölçü de onun zevkin doruklarına çıkartamak için elimden geleni yaparım seks öncesi partnerime itifat ederek onu azdırıp gecenin uzun sürmesini saglarım ön sevişmeden ve am yalamadan özellikle ayak uçlarından kulak uçuna kadar yalamadan sekse başlamam seks yaptıgım kadınlar ilk defa seks yapıyor gibiyim kaç defa boşaldıgımı sayamadım ben daha önce hiç seks yapmamışım gibi sözleri daima her ilişki sonrası söylerler NOT :profesyonel masörüm seks öncesi ve sonrası masaj yaparak vüçudu sekse dinç ve enerjik başlatarak enerji dolu bitiririm UNUTULAN DEGİL İZ BIRAKANIM YAŞ 35 BOY 1.85 _KİLO 80 TEL 0538-376-98-18 ALİHAN ÖZELE AÇIK ÖZELDEN ARA KONUŞALIM SADECE BAYAN ARKADAŞLAR VE SADECE SEKS ARKADAŞLIGI EVLİ BEKAR FARKETMEZ SIRDAŞ ve hijyenik olsun

    YanıtlaSil
  19. Merhaba bayanlar evli çiftler ben İzmir'den yaş 46 tel özele açıktır olgun dolgun bayanlar evli çiftler evlyim ama mutsuzum diyen bayanlar boşanmış bayanlar sulanmış emilmek dil darbeleriyle kudurttulmak isteyen bayanlar arayın görüşelim 05553803919 0555 380 39 19

    YanıtlaSil
  20. Sadece kadınlar!!!! Merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında iyi bir arkadaşım.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seviyorum, Fantazi seven, hayal gücü geniş kadınlar, arayın paylaşalım. 05456976300(özele açık) whatsap profil resmim açık resimler bana ait, 19cm kalın

    YanıtlaSil
  21. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotonlaşmış ve her gün aynı ilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gercekleştiremeyen kişiler arayın herşeyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım. 0533 391 27 51 prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen sexten baska seyler paylaşmak isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez.bu konuda bir çok tecrübem vardır size kimi zaman bir arkadaş kimi zaman bir sırdaş olabilirim,numaram gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım 1.83 boy esmer 78 kg .görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim SIFIR BEŞYÜZ OTUZ ÜÇ ÜCYUZ DOKSAN BIR YİRMİYEDİ ELLİ BİR

    YanıtlaSil

Yorum Gönder